Farma
Tutaj mieszka babcia która nieda rady sama pracować więc każdy kto jest chętny dostanie za pracowanie 500$.
Lista rolników
-
-
-
-
Gildia-Strażnik Miejski
Punkty PŻ 100
Punkty Doświadczenia
Poziomy
Siła-10
Zręczność-10
Mana-0
Ekwipunek-5 grzybów(+5HP),14 ryby (+10 hp)
Złoto-130
Zbroja-strój wieśniaka (20 obr.)
Broń- zardzewiały miecz(10 obr.)
Broń dystansowa żadnej
Punkty Reputacji-
U orków-0
U buntowników-0
U asasynów-0
U Nordmarczyków-0
U Koczowników-0
W Khornis-2
Walka mieczem
Biegły - Walka mieczem-nie
Mistrz - Walka mieczem -nie
Walka dwiema broniami -nie
Biegły - Walka dwiema broniami -nie
Mistrz - Walka dwiema broniami (nie podano, to tylko mój domysł) -nie
Walka wielkimi broniami -nie
Biegły - Walka wielkimi broniami -nie
Mistrz - Walka wielkimi broniami -nie
Strzelanie z kuszy -nie
Biegły - Strzelanie z kuszy -nie
Mistrz - Strzelanie z kuszy -nie
Regeneracja: życie regeneruje się bez odpoczynku -nie
Dodatkowe obrażenia w walce przeciw orkom (broń bojowa) -nie
Paladyn: dodatkowe obrażenia przeciw sługom Beliara -nie
Posługiwanie się tarczą -nie
Ulepszone posługiwanie się tarczą: mniejsza strata wytrzymałości przy bloku tarczą -nie
Zdolności łowieckie:
Strzelanie z łuku
Biegły - Strzelanie z łuku -nie
Mistrz - Strzelanie z łuku -nie
Łowca: dodatkowe obrażenia przeciw zwierzynie (np. jeleń) -nie
Łowca grubej zwierzyny: dodatkowe obrażenia przeciw drapieżnikom (np. lew) -nie
Skradanie: podkradanie się do zwierząt -nie
Dodatkowe obrażenia w walce przeciw orkom (od łuku) -nie
Zdejmowanie futer -nie
Skórowanie gadów -nie
Oddzielanie kłów, szponów, rogów itd. -nie
Starożytna wiedza (Magia):
Czarny Mag (Nekromanta): premia do Przyzywania -nie
Mag Wody: premia do Przemiany -nie
Mag Ognia: premia do Dominacji -nie
Druid: podwojony czas przemiany -nie
Podwojona ochrona, którą zapewniają szaty -nie
Dodatkowy Punkt Nauki w przy awansie -nie
Walka laską -nie
Biegły - Walka laską -nie
Biegły - Walka laską -nie
Odchylanie czarów za pomocą laski -nie
Kowalstwo:
Górnictwo: podwójne wydobycie -nie
Wykuwanie zwykłych mieczy -nie
Wykuwanie mieczy z rudy -nie
Wykuwanie mieczy z czystej rudy -nie
Ulepszanie zbroi
Złodziejstwo:
Cios w plecy: błyskawiczne zabójstwo -nie
Rzut przeciwnikiem -nie
Targowanie: zyskujemy więcej pieniędzy od kupców-nie
Wymówki (blef) -nie
Kradzież kieszonkowa
Biegły - Kradzież kieszonkowa -nie
Mistrz - Kradzież kieszonkowa -nie
Mistrz Złodziejstwa: można całkowicie okradać NPCów -nie
Otwieranie zamków -nie
Biegły - Otwieranie zamków -nie
Mistrz - Otwieranie zamków -nie
Alchemia:
Przyrządzanie mikstur leczenia -nie
Przyrządzanie mikstur many -nie
Zatruwanie broni -nie
Tworzenie zatrutych strzał -nie
Tworzenie ognistych strzał -nie
Tworzenie wybuchowych strzał -nie
Tworzenie mikstur stale podwyższających współczynniki -nie
Tworzenie mikstur przemian -nie
Różne:
Odporność na słabość
Odporność na trucizny
Odporność na gorąco/ogień-nie
Odporność na zimno-nie
Wilcza Wytrzymałość: można dłużej biegać sprintem -nie
Akrobatyka-nie