Kowal
Tutaj kowal smutny kowal pracuje nad wyrobem broni
Gildia-Assasyn
Punkty P¯-150
Punkty Do¶wiadczenia-0
Poziomy-1
Si³a-30
Zrêczno¶c-10
Mana-0
Ekwipunek-6 grzybów(+5%HP)
Z³oto-510
Zbroja-Skórzany strój
Statystyki-
Ochrona przed pociskami +5
Ochrona przed uderzeniami +10
Ochrona przed ostrzami +10
Ochrona przed ogniem +20
Ochrona przed pociskami +40
Broñ- Kiepski Szeroki Miecz(20 obr.)
Broñ Dystansowa-
Punkty reputacji-
U orków-0
U buntowników-0
U asasynów-6
U Nordmarczyków-0
U Koczowników-0
Umiejêtno¶ci-
Zdolno¶ci bojowe:
___________________________________________________________________
Walka mieczem -tak
Bieg³y -nie
Mistrz - nie
Walka dwiema broniami -nie
Bieg³y -nie
Mistrz -nie
Walka wielkimi broniami -nie
Bieg³y- nie
Mistrz -nie
Strzelanie z kuszy -nie
Bieg³y -nie
Mistrz - nie
Regeneracja: ¿ycie regeneruje siê bez odpoczynku -nie
Dodatkowe obra¿enia w walce przeciw orkom (broñ bojowa) -nie
Paladyn: dodatkowe obra¿enia przeciw s³ugom Beliara -nie
Pos³ugiwanie siê tarcz± -nie
Ulepszone pos³ugiwanie siê tarcz±-nie
_________________________________________________________________________
Zdolno¶ci ³owieckie:
Strzelanie z ³uku
Bieg³y-nie
Mistrz -nie
£owca: dodatkowe obra¿enia przeciw zwierzynie (np. jeleñ) -nie
£owca grubej zwierzyny: dodatkowe obra¿enia przeciw drapie¿nikom (np. lew) -nie
Skradanie: podkradanie siê do zwierz±t -nie
Dodatkowe obra¿enia w walce przeciw orkom (od ³uku) -nie
Zdejmowanie futer -nie
Skórowanie gadów -nie
Oddzielanie k³ów, szponów, rogów itd. -nie
________________________________________________________________________
Staro¿ytna wiedza (Magia):
Czarny Mag (Nekromanta): premia do Przyzywania -nie
Mag Wody: premia do Przemiany -nie
Mag Ognia: premia do Dominacji -nie
Druid: podwojony czas przemiany -nie
Podwojona ochrona, któr± zapewniaj± szaty -nie
Dodatkowy Punkt Nauki w przy awansie -nie
Walka lask± -nie
Bieg³y -nie
Bieg³y -nie
Odchylanie czarów za pomoc± laski -nie
__________________________________________________________________________
Kowalstwo:
Górnictwo: podwójne wydobycie -nie
Wykuwanie zwyk³ych mieczy -nie
Wykuwanie mieczy z rudy -nie
Wykuwanie mieczy z czystej rudy -nie
Ulepszanie zbroi -nie
___________________________________________________________________________
Z³odziejstwo:
Cios w plecy: b³yskawiczne zabójstwo -nie
Rzut przeciwnikiem -nie
Targowanie: zyskujemy wiêcej pieniêdzy od kupców-nie
Wymówki (blef) -nie
Kradzie¿ kieszonkowa -nie
Bieg³y -nie
Mistrz -nie
Mistrz Z³odziejstwa: mo¿na ca³kowicie okradaæ NPCów -nie
Otwieranie zamków -tak
Bieg³y -nie
Mistrz -nie
______________________________________________________________________________
Alchemia:
Przyrz±dzanie mikstur leczenia -nie
Przyrz±dzanie mikstur many -nie
Zatruwanie broni -nie
Tworzenie zatrutych strza³ -nie
Tworzenie ognistych strza³ -nie
Tworzenie wybuchowych strza³ -nie
Tworzenie mikstur stale podwy¿szaj±cych wspó³czynniki -nie
Tworzenie mikstur przemian -nie
________________________________________________________________________
Ró¿ne:
Odporno¶æ na s³abo¶æ -nie
Odporno¶æ na trucizny -tak
Odporno¶æ na gor±co/ogieñ-tak
Odporno¶æ na zimno-nie
Wilcza Wytrzyma³o¶æ: mo¿na d³u¿ej biegaæ sprintem -tak
Akrobatyka-nie